چرا تب رخ می دهد پس از دیالیز و چگونه آن را حل کند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا تب رخ می دهد پس از دیالیز و چگونه آن را حل کندچرا تب بعد از دیالیز رخ می دهد و چگونه آن را حل کند؟ مشخص شده است که دیالیز یکی از روش های معمول برای تخفیف علایم نارسایی کلیه است، اما در همان زمان، آن را نیز به برخی از عوارض جانبی دیگر را و تب می تواند یکی از آنها را.

چرا تب بعد از دیالیز رخ می دهد؟

دیالیز اشاره به گردش خون مادی اضافی از خون، که به معنی آن می تواند به عنوان یک کلیه مصنوعی کار می کنند. بیشتر، پزشکان ممکن است بیماران توصیه به انجام این درمان به دفع مواد زائد، مایع اضافی، و غیره از خون به درجه خاصی. با این حال، همیشه برخی از عوارض جانبی وجود دارد. مانند، گرفتگی عضلانی، آریتمی، کم خونی، تب و غیره.

با توجه به ایمنی پایین، بیماران دیالیزی می تواند به راحتی توسط برخی عفونت مبتلا شده است، به طوری که تب ممکن است ارتباط نزدیک با عفونت است.

هنگامی که تب بعد از دیالیز رخ می دهد که چگونه به آن را حل کند؟

همانطور که در بالا ذکر شد، تب بالا بعد از دیالیز ممکن است با عفونت همراه است، بنابراین پس از آن رخ داده است، شما بهتر است به دکتر بگویید برای بررسی اینکه آیا شما عفونت کردم. اگر بله، برداشتن برخی از اقدامات مربوطه را با کمک دکتر خود.

در واقع، راه دیگری برای حل این مشکل این است که به برخی از درمان های جایگزین است که طبیعی تر از دیالیز، بنابراین برای کاهش عوارض جانبی ناشی از دیالیز وجود دارد.

بالا هفت درمان می تواند جایگزین خوبی از دیالیز، با یکدیگر همکاری، آن هفت درمان می تواند درمان بیماری کلیه را تشکیل می دهند علل آن با بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آنها، شما می توانید پیام را به ما ترک.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به ما از طریق ایمیل را نمی گوید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/dialysis/4060.html





:: برچسب‌ها: دیالیز، چرا تب بعد از دیالیز رخ می دهد، چگونه به حل تب بعد از دیالیز رخ داده است ,
:: بازدید از این مطلب : 1521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: